lördag 20 februari 2010

Ultimate failure by Apan

Kände mig på G. Plockade undan mattan, flyttade möbler, bytte om till TKD-dräkten, tänkte se att ta några kort ev göra video.

Värmer upp, skuggboxning, stretching. Och det var strax där efter något gick snett..

Ska bara kolla datorn. Vet att ingen har svarat eller hört av sig direkt. Men ska bara kolla ändå.

Kroppen var inte alls på hugget. Hade gjort lite armhävningar o sit-ups som uppvärmning och tänkte dra igång där efter. Men nej.

Vad kan vi dra för lärdom av detta då?! Stäng av alla distraktioner som du tror kommer att drabba dig! Ha ett någorlunda träningsprogram, så att du iaf vet vad nästa steg är!

Har hållit svältdiet sedan jag kom hem från jobbet idag. En veggoburgare o lite popcorn. Hmmm undrar om min kost kan har något att göra med min ork och motivation?!

Det är bara att se detta som en lärdom som vilken som helst annan. Ny dag imorgon som dom säger. Jag menar vad är egentligen skillnaden mellan ett lyckat pass och ett misslyckat pass (vad gäller lärdom, ej fysik)?! Saker är vad de är. Det är bara vi människor som väljer att kategorisera dem för att kunna förstå och katalogisera dem.

Keep kicking it! And hello to all of our fans at the Gym in Jönköping!

MONKEYSTYLE RULES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar