fredag 19 februari 2010

Så var det träning igen by Apan

Kan hålla med om att träningsintensiteten inte är den högsta. Men men ibland är det så också. Bara att fokucera till imorgon.

Ikväll har det varit TKD träning. Ett bra pass som fick mig att inse att jag måste träna hårdare för att kunna få min kropp att göra det jag vill att den skall göra.

Det är tävling den 1 maj som det inte är helt omöjligt att jag ställer upp i. Bra att ha delmål. Men som sagt hårdare träning måste till, prygel är ordet jag letar efter.

Märker att jag behöver hitta min egna väg. Många svartbältare på träningen idag så det var ju några att se upp till så att säga. Men om jag skall kunna utvecklas ordentligt så måste jag välja att fokucera på min egna träning och verkligen köra min väg.

Dom pratar om The beast i Born to run. Odjuret som annars kan liknas vid utmattning och mjölksyra. Det fungerar inte att vara ovän med det om man har för avsikt att besegra den. Man måste bli vän med besten för att kunna överkomma den.

Jag manar till en namninsamling för att Lillen har på sig burka då han utför sina pullups. Annars så kommer denna bloggen få helt fel läsare. De som gillar bajsporr och geggigt bögsex. De är säkerligen fina människor och en stabil målgrupp. Men för de flesta människor så kommer maginnehållet upp fortare än en ekorre biter dig i pungen when he smell your nuts!

Keep the monkeystyle alive and for Gods sake sign the petition!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar