lördag 6 februari 2010

Apestyle By Aggrot

Har idag tränat tillsammans med Lillen i Jönköping. Det var... intressant.

Med en ambition om att göra träningen mer nöjesfylld och mångsidig så var vi och lekte på lekplatsen. Japp ni hörde rätt. Men ni behöver inte oroa er, barnen kände lukten av Lillen på milsavstånd och avlägsnade sig långt innan vi anlände dit.



Själv så körde jag lite mer gorilla style med långa, långsamma rörelser. Medan den lille kravlade runt där på ställningarna som den babian han är (ni som sett videorna frånlöpningen i fjällen vet vad jag pratar om).

Direkt citat från Lillen: "Du får mig att se dålig ut".

Vart på jag vänligt rättar honom: "Du får dig själv att se dålig ut".



Givetvis inser han detta ganska fort och fulflinar och springer vidare mitt inne i stan.

1 h o 20 min försvann ganska så fort på detta sätt så lekfullhet och kreativitet är något som rekommenderas!!

And the warrior have returned!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar