onsdag 18 november 2009

Total dominans av Lillen

Inledning:
Titeln säger väl egentligen allt. I inlägg som i träning så är Apan inte annat än min lilla Gimp. Nu ska ni inte tro att detta med gimpen är något elakt. För den stora majoriteten så skulle det vara en förolämpning, men för min kära sjuka kamrat så är det rena verbala kramen.

Dagens träning:
54 min tempopass i ösregn. För mig är tempopassen de pass där jag joggar upp i cirka 10 min och sedan försöker hålla ett tempo som är runt 80-85% av tävlingstempo resten av passet, innan jag joggar ner 5 min. Jag är inte riktigt säker på vad mitt tävlingstempo är, men men.

Dagens tips:
Är du ute och kör intervallpass och känner att det inte finns någon kraft kvar, motivationen saknas. Gör vad jag gör! Jag visualiserar att Apan springer bakom mig, jag får en bild framför mig av hans fulhet i all sin prakt, då jävlar tar det fart. Testa detta! Jag lovar det funkar, ni kommer formligen flyga fram.

Avslutning:
Glöm aldrig vikten av belöning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar