torsdag 19 november 2009

Lillen, lillen, lillen. By Aggrot

Den eminenta träningstiden ifrån igår. 40:36 min på roddmaskinen. Ganska så jämn träning så, en konstant ökning, med andra ord.

I övrigt skulle jag faktiskt vilja hylla det Lilla Äcklet. Föregående inlägg såg faktiskt snyggt ut. Men det var ju allt det gjorde, SÅG snyggt ut. Men jag skall inte vara elak denna gången. Nu skall jag enbart ösa min kärlek över dig (tillfälligt). Anledningen till detta?! För att du avskyr kärleksfullthet framför traditionell mobbning.

Jag skall berätta lite träningshistoria om det Lilla Äcklet. Idag tränar han utan lurar i öronen. Hmm varför har han slutat lyssna på musik när han tränar? tänker läsaren. Jo det skall jag berätta för er. Det var aldrig musik.. Utan det som spelades upp var "Höger fot, vänster fot, höger fot, vänster fot" i variernade hastigheter. Vi tackar hans mamma för inläsningen av detta!

Så nu när han ÄNTLIGEN efter 10 års träning har lyckats memorera denna ramsa (i varierande tempo, samt lyckats kombinera dem under ett och samma träningspass). Så ge honom en liten applåd när ni ser honom och tänk vilken väg han har färdats! Men inte för mycket för då stör ni hans koncentration och han kommer lätt ur takt. (Hur var det nu?! Vänster, vänster, höger väns?! säger det i hans lilla hjärna då)

Hur kommer det sig att han inte breddat sin repetoar av träning då?! Det är helt enkelt skrämmande och "avancerat" det mesta annat för honom(läs ovan och ni förstår). Har man aspergers syndrom är det inte så lätt helt enkelt. Men vi tycker om honom för det ändå, alla kompisgäng behöver sin maskott. I all välmening Lilla Äcklet!

Ny upptåg: Jag föreslår Göteborg Cross Country http://www.bannister.nu/goteborgxc/ ett terränglopp som i år gick i Skatås. Tveksamt än så länge om det går 2010.

Vidare mer privata grejer för Aggrot är stundande tatuering som kommer ske imorgon fredag. Inte för att inte Lilla Äcklet inte vågar tatuera sig, utan att han mest är feg. Still got love for you, thing! Men jag kan lova att du kommer gilla vad jag kommer att ladda med! Gissa!

Yes! OSTKAKA OCH SYLT! Tidigare eskapader visade att ostkakan tjänade sitt syfte gott! Det lär bli en långsittning på 6-7 h, en studie i konst och smärta. Så du borde gilla det Lilla Äcklet, right up your maschokist alley!

Love to Y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar