tisdag 10 november 2009

Ännu en gång sitter han passiv med kuken i handen

Uppmaning!

Jag skulle vilja be alla läsare av denna blogg att skriva en kommentar. Fråga gärna då var the Little man skall träna för något imorgon onsdag och hur väl det stämmer överens med hans "träningsideal".

Själv har man gjort ytterligare ett träningspass för att närma sig sitt mål. Om jag inte skrivit det tidigare så är mitt (Aggrots) mål att ta svart bälte i Taekwondo till våren. Det blev 1 ½ h träning och genomgång av tekniker. En längd på passet som är övermäktig lillen som sällan rör på sig mer än 30 min sammanhängande i stöten. Och gör han det promenerar han, avslutar passet med en cigarr. . (den träningsformen fick för övrigt avslag i nämnden, så promenad räknas inte som träning)

Lillen får själv förklara sina mål med träningen.. Appro på sådant, vad hände med "pannbensinlägget"?? (såg faktiskt fram emot det! Det har inte varit något på tv det sista)

Åter igen så vill jag uppmana läsarna att kommentera morgondagens träningsform för lill skiten. Samt se över vem som har gjort flest inlägg på denna bloggen!

Fridens liljor till alla utom lillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar