lördag 5 december 2009

Redovisning av träning av Lillen

Skulle ju eventuellt hört av mig i torsdags, lite beroende på bakfyllestatus. Nu var jag rätt bakfull men det blev ändå ett löppass på dryga 40 minuter. Passet får nog placeras in under "socialjogg". Lugnt tempo där det går att prata utan större problem.

Igår fredag hade jag en vilodag. Idag har jag kört ett fartlekspass på 25 minuter och istället för att jogga ner så körde jag lätt på roddmaskinen i 10 min.

Nu till det lite mindre roliga, alltså bemötandet av Apans version av en Dåres försvarstal. Förresten, jag skiter i det, jag låter honom vara ifred. Ställning: Lillen 4p. Apan -4p.

Måste också delge honom en tråkig nyhet. Har precis varit i telefonkonferens med övriga nämndemedlemmar och hans dispens att få skriva inlägg är indragen på grund av osportsligt beteende. Surt sa räven...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar