onsdag 25 november 2009

Vilar mig i form av Lillen

Har varit en lång tid av inaktivitet nu. Förra veckan som inleddes så bra gick över i feber och annan skit. Det börjar ordna till sig nu och jag siktar på att vara igång till nästa vecka igen. Hade det varit för ett år sedan så hade jag nog kört på devisen "köra skiten ur kroppen" och gett mig ut. Men något man märker när man umgås med Apan är att hans vekhet smittar av sig, därför har det mest blivit navelpillande denna veckan.

Detta innebär ju att båda bloggarna är inaktiva, även om vissa på telefon säger att de "kör teknikträning" och annat fjant. Trevligt att se att du titulerar dig Apan på egen hand nu. Bevisar bara tesen jag hade om dig: DET lär sig genom bestraffning. Sen att bestraffning i din värld också är belöning är något som jag inte vill diskutera i detta forum.

Vad är det för skit om hologram du lägger upp?! Sånt kan du hålla på med på helgon.net, detta är faktiskt en träningsblogg, eller ja, du vet...

Avslutar med en gåta som vi fått av clownen Krille.

Du sitter bakom ratten i en bil och håller en konstant hastighet. På din väsntra sida har du en avgrund. På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du. Framför dig springer en gris, som är större än din bil. En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom bilen. Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du. Hur ska du göra för att ta dig härifrån?

Svaret finner Ni under kommentarer, men fundera själv en stund.

1 kommentar:

  1. Du är ju vuxen för fan! Kliv av karusellen och låt barnen åka!!!

    Apan, du kan sitta kvar, din mamma kommer och hämtar dig snart.

    SvaraRadera