söndag 15 november 2009

"... Stånga mig, gör någonting" by Aggrot

De senaste dagarna har lillen bönat och bett om att jag ska göra ett inlägg. Han klarar inte många dagar utan att bli smädad. Vart är denna maschokistiska läggning i din träning?! Hade du torterat dig lika mycket fysiskt som du gör psykiskt hade du faon varit fit vid det här laget! TJOCKIS!!!

Det var tal om stort ego och att hitta på historier efter hand. Säger inte emot på de punkterna men tanken sökte sig på ett osökt sätt till låten "If I were a boy". Den har text rader så som: If I were a boy, I make the rules as I go, och så vidare. Tror ni ser vart jag vill komma med detta..

Mmm en man med ideal säger du. Men de enda ideal är ju just att du står vid ditt ord. Det vill säga att NÄR du lovar att köra upp en banan i röven inför hela festen så gör du det helt enkelt. När andra människor pratar om ideal brukar det handla om att inte äta kött, inte slå barn eller annat som kräver lite mer karaktär än att gå med på istort sätt allt som inte kräver hjärnkraft.

Vad pannbensträningen anbelangar så lider jag för dig. Om det var i den tiden jag låg inne som du fattade det hela, så innbär det att du nästan legat inne ETT HELT ÅR. Inte konstigt att det inte är annat än pannbensträning som fungerar för dig! Stackars befäl, de kan inte haft det lätt. Tankarna söker sig denna gång osökt till filmen Full Metal Jacket och Gomer Pyle. Ser framför mig hur Lillen marcherar ensam brevid med byxerna neddragna, geväret bak och fram samt tummen i munnen.

SUCK IT TURD FUCKER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar