fredag 20 november 2009

Here is the result by Aggrot


Totalt 12 h under nålen men nu är den färdig! Vet inte om jag kan säga ett bilden gör den rättvis men det är ett smakprov iaf :)

Detta konstverk sätter dock lite käppar i hjulen för träningen. Jag har fått träningsförbud av tatueraren under de kommande två veckorna. Så jag hoppas att kommitén för inlägg kan göra ett undantag för mig, att ändå skriva inlägg under denna period. Detta för att bloggen inte skall vara helt död under den kommande tiden..

Tanken är att föra upp nya påhitt och diverse pryldiskussioner till ytan under denna tid. Önska mig lycka till med det!

Ha i övrigt en trevlig helg allesammans!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är lite mesigt att du inte får träna.
    Om du skaffar dig en kul mtb under den här tiden så är du förlåten! (det tillhör ju pryldiskussioner)

    SvaraRadera